miercuri, 19 ianuarie 2011

Fara tine

Ti-ai uitat
Sufletul
In palma mea
Iubito,
Cand ti-am pictat
Pe coapse
Nemurirea!
Ai plecat,
Cu adiere de pacat
Tatuat pe retina...
Un pas
Inainte,
Un gand
Inapoi...

Urma
Buzelor tale
Pe tampla mea
Mai incaruntita
Astazi
Decat pe-atunci,
S-a stins
Ca un Mol
Aproape infinit
Nascut
Dintr-o clapa
De pian...

Fara tine
Viata este roz
Mai traibila
Cumva...
Fara tine
Sexul e mai bun
Mai cu sufletul
Cumva...
Fara tine
Vinul este mai
Gustos
Si mai rosu
Oarecum...

Am pus lacat
Pe amintirea ta,
Nu te mai caut
Printre fulgi
De nea,
Nu ma mai lovesc
Pe strazi
De parfumul tau,
Te-am uitat
Aproape
Si...e bine asa...

15 comentarii:

  1. Un pas înainte...un gând înapoi...mda...
    Bine ai revenit! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Rontziki, bine v-am regasit...chiar daca de fapt nu plecasem...eram doar in umbra! ;-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Timpul le estompeaza pe toate... desi, poate nu timpul, ci pur si simplu nevoia de a pasi in afara trecutului...
    Ma bucur ca ai revenit, sau ti-ai facut din nou simtita prezenta :) Eu mai astept si upanishade noi :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Cutzu, da da...cu nasul si nu numai in carti...
    @Cami, ce bine ca avem capacitatea de a uita!
    Si iata si urmatorul Upanishad! ;-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoasă poezia ta, aş remarca însă prima strofă:
    Ti-ai uitat
    Sufletul
    In palma mea
    Iubito,
    Cand ti-am pictat
    Pe coapse
    Nemurirea!
    Ai plecat,
    Cu adiere de pacat
    Tatuat pe retina...
    Un pas
    Inainte,
    Un gand
    Inapoi...

    Off topic, dar apropo de logo-ul din header, nu sunt de acord că nu trebuie să tindem spre perfecţiune, chiar dacă ne-am născut din asimetrie. Dimpotrivă!

    RăspundețiȘtergere
  6. @NBC, multumesc pentru vizita, te mai astept! ;-)

    RăspundețiȘtergere
  7. "Sufletul
    In palma mea"... frumos

    RăspundețiȘtergere
  8. @ela, ma bucur ca-ti place. Te mai astept...

    RăspundețiȘtergere
  9. @Ionico...pai unde umbli draguta? nu prea te vede omul!

    RăspundețiȘtergere
  10. dupa tine....o sa te prind intro zi!!!! :))

    RăspundețiȘtergere