vineri, 3 septembrie 2010

La tine acasa...

Prea multa liniste in universul tau...
Esti una cu tigara aprinsa din dreapta ta,
Iti arde sufletul cu ea, in ea, prin ea...
Ma intreb de ce esti un vulcan astamparat?
Scufundat in fotoliul acesta de amintiri,
Pari mai mult mauzoleu decat lumina creatoare
Sau ambele in acelasi timp...
Tampla iti pulseaza si ma simt in ea,
Sunt un pic din parul tau grizonat,
Mereu pedant aranjat,
Daruindu-ti o aura de Alain Delon...
Ma astepti asa cum te astept si eu...
Asteptarea nu este lunga
Pare doar, in momentul asteptarii
In urma ei, anii sunt clipe.
In ochiul tau vad
Teama asteptarii infinite...
O simt si sunt teama si eu!

6 comentarii:

  1. buna,
    esti de acord cu un link exchange ?
    eu te-am adăugat.
    numai bine

    RăspundețiȘtergere
  2. Vad ca Mihai s-a pus pe treaba. Apropos de link exch. ;)
    Cat despre poezie, waw! Mi-era dor de penelul tau! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Daniela, da da Mihai baga viteza! ;-) Da las ca-i bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Welcome back! "In ochiul tau vad
    Teama asteptarii infinite...
    O simt si sunt teama si eu!" - Superb!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Miha, ce bine ca esti, ce mirare ca sunt (aici pe coltul meu de univers)! ;-)

    RăspundețiȘtergere