joi, 10 iunie 2010

Steve Morse

Referitor la Steve Morse cred ca orice cuvant de caracterizare este cam in plus. De aceea ma voi rezuma la scrictul necesar pentru un chitarist de exceptie care m-a marcat inca de la primul acord pe care l-am incercat pe chitara.

Nascut la 28.Iulie 1954, Steve Morse este poate cel mai complet chitarist de pe scena muzicii. A studiat Jazz-ul si chitara clasica si si-a extins repertoriul spre Rock atingandu-si apogeul creatiei la fromatii cum ar fi Kansas, Dixie Dregs, Steve Morse Band sau Deep Purple. Revista de specialitate Guitar Player Magazine l-a numit de 5 ori Guitar Player of the Year. De 6 ori a fost nominalizat pentru premiul Grammy.
Morse foloseste pe scena o chitara electrica fabricata de firma Music Man, chitara care a fost construita dupa cerintele lui.

Si pentru ca un chitarist bun nu se defineste prin viteza ci prin feeling am ales una dintre melodiile mele cele mai dragi, o melodie care ma transporta in alte lumi, lumi de visare!

Deep Purple feat. Steve Morse - When a blind man cries

Un comentariu:

  1. scuze ca vorbesc despre total altceva, dar m-am mutat la casa mea pe .ro, asa ca schimba-mi te rog linkul cu http://miss-adia.ro/
    multumesc.

    RăspundețiȘtergere