duminică, 23 mai 2010

Dio

De ce am impresia ca mor mai multe stele decat se nasc?

Pe data de 16.Mai 2010 a incetat din viata una dintre legendele Rockului.
Ronie James Dio, pe numele adevarat Ronald James Padavona, a catat de-a lungul unei cariere de mare succes alaturi de Black Sabbath, Rainbow, Elf si a fost cu siguranta alaturi de Ian Gillian, David Coverdale si Robert Plant una dintre cele mai mari voci de Rock ale generatiei sale.

Am avut marea sansa sa-l vad pe scena intr-un concert fenomenal alaturi de Deep Purple si Orchestra Filarmonica George Enescu din Bucuresti. Am ascultat cu lacrimi in ochi versiunea lui a melodiei "Sitting in a dream". Pentru mine un moment de neuitat.

Ascultati si voi in amintirea lui aceasta melodie si soptiti si voi cu mine:

"Zboara mereu dincolo de nori, Maestre!"

2 comentarii:

  1. Superba melodie! Mi-au dat lacrimile, pe cuvant! Multumesc pt. ca mi-ai deschis o usa spre o alta lume muzicala (sincer nu il cunosteam). Intr-adevar dispar adevaratele valori. Si nu se mai nasc altele. Din pacate!:(

    RăspundețiȘtergere
  2. @Daniela, da este o melodie de pielea gainii! Si o canta cu mare sensibilitate. Ma bucur ca ti-a placut! ;-)

    RăspundețiȘtergere