vineri, 30 aprilie 2010

Acolo sus, dincolo de nori...

Astazi m-a intrebat un copil daca exista raiul acolo sus, dincolo de nori si am ramas pentru o secunda cu inima prinsa claustrofobic intre ganduri...

In univers exista o lege primordiala: explicatia unei necunoscute este de cele mai multe ori explicatia cea mai simpla, fara flic-flacuri cerebelice deci fara risipe de energii. Implicit a trebuit sa ma gandesc la promisiunea religiei ca ne vom duce candva in cer, in rai... Insa plecand de la premisa ca explicatia cea mai simpla este cea adevarata, am ajuns la urmatoarea concluzie: daca ne-am duce dupa moarte spre cer, ar trebui sa cadem in sus, spre nori, in momentul inevitabilului! Dar cadem in jos, spre zgura, indiferent de cat de buni sau cat de rai am fost in viata!

Si i-am raspuns zambind si punundu-i degetul meu aratator pe nasuc:

Da, acolo sus, dincolo de nori este raiul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu